Časté otázky

1. Jak si objednám?

 Chcete -li zadat objednávku na www.tiara.ro, vše, co musíte udělat, je přidat produkt / produkty do nákupního košíku, abyste zašli povinné políčka „Souhlasím s podmínkami“, stisknutím tlačítka „Dokončit objednávku“ , Pro zadání kontaktních údajů a údajů o doručení, vybrat metodu platby, po kterém můžete objednávku vyplnit. Po dokončení objednávky automaticky obdržíte potvrzovací e -mail, kde můžete sledovat objednávku. Pokud jste neobdrželi potvrzovací e -mail, doporučujeme vám zkontrolovat spam.

Další metody objednávky jsou:

- Telefon: na 0760 769 769

- Podle soukromé zprávy na Facebooku Messenger / Instagram

- prostřednictvím e -mailu: contact@tiara.ro

2. Existuje minimální hodnota objednávky?

Minimální objednávka je 35 LEI.

3. Jak mohu zrušit / upravit objednávku?

Je normální změnit se. Pokud vaše objednávka dosud nebyla odeslána a chcete se ji vzdát nebo změnit, kontaktujte nás telefonicky nebo e -mailem na contact@tiara.ro a zrušte ji / upravit. Pokud vaše objednávka již byla odeslána, nemůžeme ji již zrušit / upravit.

4. Jak mohu změnit doručovací adresu?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována, kontaktujte nás a my ji změníme, ale pokud je vaše objednávka na přepravě, kontaktujte kurýr a změňte adresu.

5. Jak mohu zaplatit?

Na konci pořadí máte na výběr mezi 2 varianty:

- Online platba s kartou (vyloučený revolut)

- Úhrada, u kurýra

6. Jakou záruku mají výrobky?

Naše výrobky těží ze záruky 30 dní od data dodání. Záruka udělené dodržování nedodržení nemá vliv na práva udělená zákonem o spotřebitele a je v souladu s ustanoveními GO č. 21/1992 ohledně ochrany spotřebitelů s následnými úpravami i se zákonem. Č. 449/2003 a zákon 296/2004.

7. Jak mohu použít „slevový kód“?

Pokud jste obdrželi slevový kód, můžete jej před dokončením údajů o doručení zadat do pole „slevový kód“. Je to volitelné a nekupuje s jinými kódy a/nebo dárkovými produkty!

8. Jaké jsou náklady na doručení?

Dodávka je 16,9 LEI kdekoli v zemi, bez daně další km. V případě objednávek větších než 249 LEI je dodávka zdarma.

9. Jaká je doba dodání?

Dodací doba je 1-3 pracovní dny. V přeplněných obdobích, jako je černý pátek nebo svátky, lze prodloužit na 3-5 dní.

10. Jak mohu změnit produkt?

Pokud chcete změnit produkt, který by nás o tomto záměru informoval e -mailem na contact@tiara.ro a zároveň k označení produktu, který chcete výměnou. Pozornost! Výměna se provádí pouze s jiným produktem stejné nebo vyšší hodnoty. Výměna za burzu je 16,9 LEI.

10. Jak mohu vrátit produkt?

Produkt můžete vrátit do 14 dnů od jeho přijetí, aniž byste se vyvolávali důvod. Pokud jste změnili názor, budete muset nést výdaje na návrat. Může být zaslán prostřednictvím jakékoli kurýrní společnosti, kterou chcete na adresu na pozemku. Produkty musí být zabaleny v a lepenkové krabice, obsahujte balíčky, ve kterých jste je obdrželi, a nepředstavují stopy chování. Před odesláním balíku zpět vyplňte toto Návratový formulář .

Opatrný ! Neposílejte pozemek přes rumunský příspěvek.

 

11. Co mám dělat, když jsem obdržel vadný produkt?

Pokud jste obdrželi vadný produkt nebo produkt jiný než objednaný, musíte nás informovat v 24 hodin e -mailem na contact@tiara.ro s podpůrným obrázkem a v nejkratším čase jej změníme zdarma.

 

12. Jak dlouho dostanu peníze zpět?

Podle zákona je období návratu peněz maximálně 14 dní a je vrácena výhradně na bankovním účtu. Po vyplnění vráceného formuláře poskytněte platný iban e -mailem.

13. Mohu se vrátit, pokud již nemám původní krabici?

Ano, produkty můžete vrátit do jakékoli jiné, které chcete. Výrobky vrácené v plastových sáčcích budou odmítnuty.

14. Co mám dělat, když jsem si objednal více produktů a chci se vrátit pouze část?

Od objednávky můžete vrátit jakékoli produkty, které chcete, pokud nejsou součástí propagačních sad (dárek 1+1), balíčků s bezplatnými nebo bezplatnými slevami na produkty nebo v kategorii „outlet“.